مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-26سياسي

«عهدنامه مدیران دولت مردمی» توسط هیئت وزیران امضا شد


هیئت وزیران در نخستین جلسه هیئت دولت سیزدهم با امضای عهدنامه ای، خود را ملزم به رعایت اصول و ارزش های دهگانه که برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی است، - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اعضای هیئت دولت امروز و در نخستین جلسه هیئت دولت سیزدهم با امضای عهدنامه ای، خود را به اصول و ارزش های دهگانه که برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و ناظر بر برنامه های دولت است، متعهد و موظف کردند.

متن عهدنامه مدیران دولت مردمی به این شرح است: شعارها و برنامه دولت مردمی که با حماسه انتخابات 28 خرداد مورد اقبال عمومی قرار گرفت؛ برآمده از آرمانهای انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و ناظر بر برنامه های دولت است.

انتظارمی رود که تمامی خادمان مردم در این دولت، اصول و ارزشهای دهگانه زیر را سرلوحه کلیه تصمیم گیری ها و اقدامات خود قرارداده و به آن ملتزم باشند.

1- التزام عملی به ارزش های انقلاب اسلامی 2- توجه به نیازهای اولویت دار مردم به ویژه محرومان و اقشار آسیب پذیر و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها در جهت رفع آنها 3- ارج نهادن به فرصت خدمت بی منت به مردم و تلاش مخلصانه و جهادی در گره گشایی از مسائل مردم با محوریت وحدت ملی و تقویت پیکره واحد ایران اسلامی و اهتمام در تأمین عادلانه حقوق عامه 4- فسادستیزی و نفی مطلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عهدنامه مدیران دولت مردمی» توسط هیئت وزیران امضا شد

«عهدنامه مدیران دولت مردمی» توسط هیئت وزیران امضا شد