مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-26سياسي

امضای عهدنامه مدیران دولت مردمی از سوی هیات وزیران


اعضای هیات وزیران روز پنج شنبه در نخستین جلسه هیات دولت سیزدهم با امضای عهدنامه ای، خود را به اصول و ارزش های دهگانه که برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی، - امضای "عهدنامه مدیران دولت مردمی" از سوی هیات وزیران اعضای هیات وزیران روز پنج شنبه در نخستین جلسه هیات دولت سیزدهم با امضای عهدنامه ای، خود را به اصول و ارزش های دهگانه که برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و ناظر بر برنامه های دولت است، متعهد و موظف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای دولت سیزدهم، با امضای این عهدنامه اصول و ارزش هایی همچون توجه به محرومان، فساد ستیزی و قانون گرایی، رفع موانع تولید، چابک سازی نظام اداری با بهره گیری از فناوری اطلاعات و شایسته سالاری در انتخاب مدیران راسرلوحه کلیه تصمیم گیری ها و اقدامات خود قرار داده و به آن ملتزم شدند.

متن عهدنامه مدیران دولت مردمی به این شرح است: شعارها و برنامه دولت مردمی که با حماسه انتخابات 28 خرداد مورد اقبال عمومی قرار گرفت؛ برآمده از آرمانهای انقلاب اسلامی، گفتمان امامین انقلاب و ناظر بر برنامه های دولت است.

انتظارمی رود که تمامی خادمان مردم در این دولت، اصول و ارزشهای دهگانه زیر را سرلوحه کلیه تصمیم گیری ها و اقدامات خود قرارداده و به آن ملتزم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای عهدنامه مدیران دولت مردمی از سوی هیات وزیران

امضای عهدنامه مدیران دولت مردمی از سوی هیات وزیران