مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-26سياسي

داشتن دلبستگی شغلی، مهمترین مولفه در موفقیت کاری است


یکی از عوامل مهم در جوّ کاری، دلبستگی شغلی است که یک رابطه ی عاطفی بین کارمند و کار او بوده و سبب شکل گیری هویت موفق شغلی او می شود که فرد را همانند عاشق برانگیخته می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک روانشناس گفت: یکی از عوامل مهم در جوّ کاری، دلبستگی شغلی است که یک رابطه ی عاطفی بین کارمند و کار او بوده و سبب شکل گیری هویت موفق شغلی او می شود که فرد را همانند عاشق برانگیخته می کند.

چهارم شهریور ماه به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به آنها، روز کارمند نام گذاری شده است.

منشأ پیدایش کارمندان دولتی را باید در دربارها جستجو کرد که پادشاهان افراد خاصی را که دارای مهارت های لازم بودند، بطور درازمدت در قالب مزد زمانی استخدام می کردند اما منشأ کارمندان خصوصی به پس از انقلاب صنعتی و ایجاد بنگاه های تولیدی مربوط شده که نیازمند افرادی کاری بودند که به طور منظم در اختیار آنها باشد.

علت نامگذاری این روز از آنجا که کارمندان، مجریان دولت در دستگاه های مختلف اجرایی بودن و به مردم و کشور خدمت می کنند، در هفته ی دولت روز چهارم شهریور را روز کارمند نامیده اند که این روز یادآور خاطره ی شهیدان هفته دولت در سال 1360 بویژه شهیدان رجایی و باهنر است که در شهریور سال 60 به شهادت رسیدند و روز کارمند به پاس قدردانی از تلاش های ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن دلبستگی شغلی، مهمترین مولفه در موفقیت کاری است

داشتن دلبستگی شغلی، مهمترین مولفه در موفقیت کاری است