مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:302021-08-26اقتصادي

تخصیص 30 میلیارد ریال برای درمانگاه ایوان کی/ افتتاح 26 پروژه


استاندار سمنان از تخصیص 30 میلیارد ریال به درمانگاه ایوان کی خبر داد و گفت: از سوی فرمانداری اعلام شد که قطعه زمینی برای ساخت درمانگاه وسیع تر به این شهر اختصاص یافته است.

- ، با بیان اینکه ساختمان جدید درمانگاه تأمین اجتماعی در ایوان کی ساخته می شود، تاکید کرد: با توجه با استقبال بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از درمانگاه این سازمان در شهر ایوان کی و ارتقای خدمت رسانی به مردم نیاز بود تا زمینه ارتقای زیرساخت های درمانی ایوان کی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به مجاورت آن با شهرک های صنعتی ایوان کی و جنت آباد و پایتخت و نیز شهروندان شهر جدید و قدیم ایوانکی.

ساختمان فعلی این درمانگاه که کاربری اصلی آن، ساختمان پزشکان بوده و از وسعت کافی برخوردار نیست، افزود: طبق اعلام فرمانداری قطعه زمینی را در داخل طرح شهر برای احداث یک درمانگاه بزرگ تر اختصاص دادیم و به این منظور مبلغ 30 میلیارد ریال برای این پروژه تأمین اعتبار شده است.

کلنگ زنی 9 طرح استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه 12 میلیارد ریال به زمین چمن ایوان کی تخصیص یافت، تاکید کرد: این مبلغ برای تأمین هزینه احداث رختکن و سرویس بهداشتی و تأمین آب و روشنایی زمین ورزشی چمن مصنوعی ایوان کی تأمین و مدیران ورزش و جوانان برای جذب آن اهتمام داشته باشند تا به سرعت این پروژه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 میلیارد ریال برای درمانگاه ایوان کی/ افتتاح 26 پروژه

تخصیص 30 میلیارد ریال برای درمانگاه ایوان کی/ افتتاح 26 پروژه