مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-26سياسي

مصلی ها قلب فرهنگی شهر هستند


دبیر کارگروه مساجد مازندران بابیان اینکه مصلی ها قلب فرهنگی شهر هستند، گفت:مساجد هم به صورت مویرگی به این قلب متصل شوند.

- ، حجت الاسلام میرزا حسن صادقی چهارشنبه شب در نشست بررسی امور مساجد استان بیان کرد: با استقرار سامانه تحول مسجد یکپارچه یک بار برای همیشه به همه دغدغه های فعالان مسجدی پاسخ داده می شود.

دبیر کارگروه مساجد استان مازندران افزود: امام جماعت در بالغ بر 4 هزار و 800 مسجد در دورترین لحظه می تواند پیام ارسال و دریافت کند همچنین از انجام کار جزیره ای هم جلوگیری می شود.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: ما یک فرمت برای شناسنامه مسجد آماده کردیم تا اطلاعات دقیقی از مسجد کسب کنیم، اطلاعاتی جامع و کلی، البته در حال حاضر بسیج فراگیرترین پایگاه موجود است.

وی یادآور شد: در بحث تأمین هزینه و امکانات اولیه برای تجهیز دفتر و راه اندازی سامانه، دستگاه های اجرایی می توانند کمک کنند، خوشبختانه از نظر تعداد مساجد مشکلی نداریم اگر چه نیاز به احداث و احیای محدود داریم، امیدواریم کارکرد مساجد صرفاً به اقامه نماز محدود نشود.

حجت الاسلام صادقی گفت: کارگروه تولید محتوا توسط حوزه علمیه و ارائه به ما، پیدا کردن راهکاری برای تأمین امام جماعت نیز باید در دستور کار باشد، خوشبختانه استارت کار شورای تحول در ساری زده شد امیدواریم در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلی ها قلب فرهنگی شهر هستند

مصلی ها قلب فرهنگی شهر هستند