مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 00:252021-08-25ورزشي

مردان تکواندوکار پارالمپیکی به دنبال خوشرنگ ترین مدال در توکیو


مربی تیم ملی تکواندو مردان اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: با آمادگی بالایی که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دارند، تنها برای کسب خوش رنگ ترین مدال عازم توکیو می شویم.

- مربی تیم ملی تکواندو مردان اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: با آمادگی بالایی که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دارند، تنها برای کسب خوش رنگ ترین مدال عازم توکیو می شویم.

پیام خانلرخانی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تکواندوکاران اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: برای آماده سازی مهدی پوررهنما در وزن منهای 75 کیلوگرم و اصغر عزیزی مثبت 75 کیلوگرم 9 مرحله اردو از سال گذشته تا زمان اعزام به بازیهای پارالمپیک پیش بینی شده بود که آخرین اردو به صورت قرنطینه در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد و امروز چهارشنبه سوم شهریور برای شرکت در بازیهای پارالمپیک عازم توکیو خواهیم شد.

وی گفت: هر دو تکواندوکار از نظر روانی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود تنها برای کسب خوش رنگ ترین مدال در بازیهای پارالمپیک شرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر کرونا مشکلی ورزشکاران را تهدید نمی کند، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر کرونا وجود ندارد و از بازیکنان و کادر فنی قبل از اعزام به توکیو دو بار تست گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان تکواندوکار پارالمپیکی به دنبال خوشرنگ ترین مدال در توکیو

مردان تکواندوکار پارالمپیکی به دنبال خوشرنگ ترین مدال در توکیو