مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 19:252021-08-25پزشكي

شیوع همزمان ویروس کرونای جدید و دلتا وضعیت را بحرانی خواهد کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اختصاص تمام تخت های بیمارستانی استان به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: اگر شیوع ویروس جدید کرونا با دلتا همزمان شود شرایط فاجعه باری در پیش رو خواهیم داشت.

- جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان و افزایش شمار بستری ها اظهار داشت: طی 24 ساعت تعداد 2 هزار و 59 نفر بر اثر ابتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع تعداد بستری ها تعداد یک زار و 26 نفر مشکوک به کرونا و تعداد یک هزار و 811 نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد 297 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری و تعداد 71 نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره روند واکسیناسیون در استان تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 19 هزار و 11 نفر واکسن کرونای خود را دریافت و در مجموع به 779 هزار و 688 نفر  در استان واکسن کرونا تزریق شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: هم اکنون در قسمت صعودی پیک پنجم هستیم و براساس پیش بینی ها احتمالا  تا 2 هفته دیگر به قله برسیم به شرطی که مردم و مسئولان همکاری کنند در غیر این صورت این روند طولانی تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع همزمان ویروس کرونای جدید و دلتا وضعیت را بحرانی خواهد کرد

شیوع همزمان ویروس کرونای جدید و دلتا وضعیت را بحرانی خواهد کرد