مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 17:452021-08-25اقتصادي

طرح های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت طرح های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت طرح های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

حسین قدیمی سوم شهریور ماه در مراسم افتتاح چند طرح نیرورسانی در اردبیل اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان این طرح های توسعه ای و زیربنایی را در مناطق مختلف استان اعم از شهری، روستایی، طرح های صنعتی و روشنایی معابر با گستردگی خاص به بهره برداری می رساند تا هموطنان از مزایای آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در قالب طرح توسعه و احداث پست های جدید برای نیرورسانی به مناطق مختلف 241 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و در بخش عظیمی از مناطق استان کابل کشی به شکل درست و اصولی با زیرساخت های فراهم شده به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به نصب امکانات و تجهیزات روشنایی معابر در بخش های شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: طرح های این بخش با سرمایه گذاری 52 میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد

طرح های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد