مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 15:302021-08-25اقتصادي

تعطیلی پروژه های عمرانی در پی استخدام نیروی مازاد در شهرداری ها


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: استخدام نیروی اضافه در برخی شهرداری های اصفهان تعطیلی پروژه های عمرانی و شهری را در پی داشته است.

- ، غفار عرب عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار گلشهر با بیان اینکه بودجه پنج میلیارد تومانی سال 99 شهرداری گلشهر به 8 میلیارد و 800 میلیون تومان تحقق یافت، اظهار داشت: سال 99 حدود دو میلیارد و 824 میلیون تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری گلشهر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال 1400 شهرداری گلشهر، هفت و نیم میلیارد تومان بسته شده است، گفت: امسال از محل ارزش افزوده سه میلیارد و 600 میلیون تومان به شهرداری گلشهر پرداخت شده است، همچنین از محل ماده 58 و قیر مبلغ 600 میلیون تومان و حدود 800 میلیون تومان پیش بینی و در حال پرداخت است.

وظایف شورا و شهرداری تهیه بودجه و دفترچه عوارض و تفریق بودجه است مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه شوراها باید به قوانین مسلط باشند، گفت: وظایف شورا و شهرداری تهیه بودجه و دفترچه عوارض و تفریغ بودجه است و باید در موقع مقرر انجام شود که در غیر این صورت معنا ندارد.

وی گفت: در برخی شهرداری های اصفهان استخدام نیروی اضافه از طرق مختلف موجب تعطیلی پروژه های عمرانی شهری و پرداخت بودجه بابت حقوق کارکنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پروژه های عمرانی در پی استخدام نیروی مازاد در شهرداری ها

تعطیلی پروژه های عمرانی در پی استخدام نیروی مازاد در شهرداری ها