مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-25حوادث

حفره خطر آفرین بدون تلفات جانی مهار شد


نسبت نسبتا بزرگ به عمق 20 متر به دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب و ایجاد حفره خطرآفرین در خیابان کارگر بدون تلفات جانی مهار شد.

- ؛ نشست نسبتاً بزرگ به عمق 20 متر و ابعاد 63 متر مربع به دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب در خیابان کارگر شمالی نرسیده به خیابان نصرت با مدیریت شهرداری منطقه 6 و همکاری ادارات خدمات رسان و تیم های امدادی بدون تلفات جانی مهار و ترمیم اولیه و رفع خطر فرو نشست انجام شد.

حوالی ساعت سه بامداد روز سه شنبه دوم شهریور بر اثر شکست لوله فاضلاب و آب شستگی حاصله، حفره نسبتاً بزرگی در محور کارگر شمالی حد فاصل میدان انقلاب و خیابان نصرت ایجاد می شود و با تماس های مردمی تیم امدادی اداره آب و فاضلاب منطقه در محل حاضر می شود.

در ساعات اولیه صبح روز جاری جلسه ستاد بحران به ریاست تورج فرهادی شهردار منطقه 6 و مدیران اداره آب و فاضلاب استان، شرکت ملی گاز، سازمان مدیریت پسماند، پلیس راهور و شهرداری منطقه تشکیل و با همدلی و مساعدت تصمیات لازم در جهت مهار، ایمن سازی و ترمیم فرونشست زمین اتخاذ شد.

درادامه این گزارش، عوامل پلیس راهور، نیروی انتظامی و معاونت ترافیک منطقه 6 ضمن کنترل ترافیک، هشدار و روان سازی تردد به تخلیه سکنه ساختمان های مسکونی و تجاری اطراف پرداختند و با همکاری مردم حادثه جانی رخ نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفره خطر آفرین بدون تلفات جانی مهار شد

حفره خطر آفرین بدون تلفات جانی مهار شد