مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:002021-08-25اقتصادي

بازدید سرپرست بنیاد مسکن از روند بازسازی ها در سی سخت


سرپرست بنیاد مسکن کشور به همراه برخی مسؤولان استانی از روند بازسای منازل ساخته شده و در حال ساخت شهر زلزله زده سی سخت بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، عزیزالله مهدیان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،جودی معاون بنیاد مسکن کشور، جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان و فرماندار دنا از روند بازسازی ساختمان های شهر سی سخت بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،صبح امروز پناهی فرماندار دنا میزبان مهندس مهدیان سرپرست بنیاد مسکن کشور با هیأتی همراه جهت بازدید و بررسی منازل ساخته شده و در حال ساخت در شهر سی سخت بودند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند ساخت و سازها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: منازلی که متراژ آنها تا 80متر مربع است پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشتند و تقریبا رو به پایان است ولی ساختمان های بالای متراژ بالاتر باید آورده ای از خود داشته باشند تا بتوانند کار ساخت وساز خود را به پایان برسانند.

مهندس مهدیان اظهار داشت:زلزله زدگان شهر سی سخت دیگر منتظر افزایش تهسیلات نباشند چرا که دولت هیچ گونه افزایش تسهیلات و بلاعوضی برای شهرستان دنا در نظر نمی گیرد پس باید با برنامه ریزی دقیق طوری عمل کنند که با مشکل روبه رو نشوند چرا که فصل سرما نزدیک است و اگه مردم همت نکنند شاهد مشکلات بسیار زیادی در فصل سرما برای آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست بنیاد مسکن از روند بازسازی ها در سی سخت

بازدید سرپرست بنیاد مسکن از روند بازسازی ها در سی سخت