مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-25پزشكي

توزیع بیش از 35 هزار سرم در منطقه کاشان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با هدف رفع مشکل کمبود سرم بیش از 35 هزار سرم موجود در انبار این معاونت در داروخانه های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل توزیع شد.

- ایسنا/اصفهان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با هدف رفع مشکل کمبود سرم بیش از 35 هزار سرم موجود در انبار این معاونت در داروخانه های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل توزیع شد.

محسن تقی زاده، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سرم های مورد نیاز در بخش دولتی و مراکز درمانی تامین شده و سرم مورد نیاز داروخانه های شبانه روزی و داروخانه های توزیع کننده داروهای کرونا در هفته های گذشته تامین شده است.

وی افزود: داروی رمدسیویر نیز در بیمارستان نقوی، داروخانه های خیاط کاشانی، بیمارستان آیت الله یثربی و حق پناه کاشان و شکاری آران و بیدگل توزیع می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به واردات محموله های سرم توسط سازمان غذا و دارو، وضعیت کمبود سرم در کل کشور طی روزهای آینده به صورت کامل برطرف خواهد شد.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: در شبانه روز گذشته، 500 نفر از شهروندان به کلینیک های حاد تنفسی دانشگاه مراجعه کرده اند که با شناسایی 482 نفر تست مثبت کرونا آمار مبتلایان طی دوره همه گیری به رقم 38 هزار و 918 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 35 هزار سرم در منطقه کاشان

توزیع بیش از 35 هزار سرم در منطقه کاشان