مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:152021-08-25اقتصادي

8 نوآوری شناختی سرمایه گذار جذب کرد


8 طرح نوآورانه برای جذب سرمایه انتخاب شد تا با توسعه محصولات و خدمات این حوزه، دانش و فناوری شناختی توسعه پیدا کند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، کمال خرازی مشاور معاون علمی و فناوری در امور توسعه علوم شناختی در رویداد ملی سرمایه گذاری برین وست ویژه کسب وکارهای حوزه علوم و فناوری های شناختی با تاکید بر حمایت از شرکت های فناور و خلاق این حوزه گفت: علوم شناختی می تواند به عنوان کسب و کار مطرح شود تا با حمایت صندوق ها، ایده ها می توانند به شرکت های دانش بنیان و خلاق تبدیل شوند تا خدمات خود را به جامعه ارائه دهند.

در این رویداد 8 طرح نوآورانه برای جذب سرمایه انتخاب شد و با توسعه محصولات و خدمات این حوزه، دانش و فناوری شناختی توسعه پیدا کند.

برنامه ملی سرمایه گذاری BRAINVEST با همکاری مشترک ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری گیلان از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است.

این رویداد سرمایه گذاری پس از یک سال به عنوان نخستین و جدی ترین رویداد سرمایه گذاری ویژه کسب وکارهای شناختی به شمار می رود.

در فراخوان رویداد برین وست، بیش 60 طرح ثبت نام کردند که پس از چند مرحله ارزیابی در زمینه های سرمایه گذاری، علمی، 8 تیم موفق به حضور در رویداد، ارائه طرح مقابل نماینده سرمایه گذاران و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نوآوری شناختی سرمایه گذار جذب کرد

8 نوآوری شناختی سرمایه گذار جذب کرد