مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-25فناوري

مراقب اپلیکیشن های جعلی «ثنا» باشید


رییس پلیس فتای استان قزوین در رابطه با گسترش پیام های ارسالی از سوی کلاهبرداران در فضای مجازی با موضوع دانلود و نصب نرم افزار ابلاغ الکترونیک به کاربران هشدار داد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس فتای استان قزوین در رابطه با گسترش پیام های ارسالی از سوی کلاهبرداران در فضای مجازی با موضوع دانلود و نصب نرم افزار ابلاغ الکترونیک به کاربران هشدار داد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی، اظهار کرد: اخیراً پیام هایی با عناوین صدور ابلاغیه در سامانه ثنا، اعلام شکایت، صدور حکم جلب و مواردی از این دست در فضای مجازی و یا به صورت پیامکی برای افراد ارسال می شود که همه این پیام ها از سوی مجرمین سایبری ارسال شده و افراد را ترغیب به دانلود و نصب نرم افزارهای جعلی ثنا کرده و با هدایت فرد به درگاه های جعلی پرداخت، اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب بانکی حساب قربانیان می کنند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: پرونده های متعددی در رابطه با این موضوع به پلیس فتا استان قزوین ارجاع شده و همچنین در طول روز تماس های متعددی نیز از سوی مردم با مرکز فوریت های پلیس فتا استان برقرار می شود که گویای افزایش فعالیت کلاهبرداران در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب اپلیکیشن های جعلی «ثنا» باشید

مراقب اپلیکیشن های جعلی «ثنا» باشید