مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-25سياسي

5103 هکتار از عرصه های جنگلی آق مشهد از وقف خارج شد


معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به رای دیوان عالی کشور درباره جنگل های وقف شده آق مشهد ساری به نفع سازمان جنگل ها، - از خارج شدن 5103 هکتار از این عرصه های جنگلی از وقف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا افلاطونی در حاشیه مراسم ارسال نخستین محموله تجهیزات اطفای حریق برای نیروهای مردمی که امروز در سازمان جنگل ها برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده های وقفی آق مشهد و دماوند گفت: در ارتباط با جنگل های هیرکانی آق مشهد، رای دیوان عالی کشور به عنوان فصل الخطاب تلقی می شود که این رای به نوعی به نفع سازمان جنگل ها و مراتع کشور صادر شده و تشخیص سازمان جنگل ها مبنی بر اینکه 5103 هکتار از این عرصه های جنگلی به عنوان عرصه های ملی تلقی می شوند، تایید و از وقف خارج شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: پیگیر اخذ سند مالکیت آن نیز هستیم و نقشه های حد نگار این 5103 هکتار را تحویل اداره کل ثبت استان مازندران کرده ایم و به زودی سند مالکیت به نام سازمان جنگل ها صادر خواهد شد.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور درباره پرونده وقفی دماوند نیز با اشاره به اینکه سند سه پلاک 67، 68 و 69 کوه دماوند به نام سازمان جنگل ها برگشته است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در سال 96 کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5103 هکتار از عرصه های جنگلی آق مشهد از وقف خارج شد

5103 هکتار از عرصه های جنگلی آق مشهد از وقف خارج شد