مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-25اقتصادي

تحول در پیشوا نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است


تحول در شهر نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است و لازم است فضا به گونه ای فراهم شود که افزایش رغبت و دلگرمی سرمایه گذاران را به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار پیشوا ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر پیشوا، اظهار کرد: پاسخ مطلوب به خواسته های شهروندان نیازمند اقدامات ویژه و متحولانه بوده و جسارت و ریسک مدیریتی را می طلبد.

وی گفت: مردم نیازمندی ها، مطالبات، مسائل و مشکلات مبتلابه خود را از طریق رسانه ها به گوش مسئولان می رسانند که باید ضمن توجه به افکار عمومی در پیشبرد امور، از حواشی و فضاسازی ها دور ماند و معطوف به ارائه خدمات شایسته به شهروندان شد.

فرماندار پیشوا ادامه داد: خدمات بسیار زیادی در سطح شهر و شهرستان ارائه شده ولی کارهای به زمین مانده ای نیز وجود دارد که علیرغم پیگیری های فراوان، بی نتیجه مانده است.

عباسی بیان کرد: تعلل در کارها و پروژه ها موجب هدررفت منابع، وقت و انرژی شده و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا در دوران کرونا و در راستای مبارزه با این بیماری، تامین بهداشت و نیازمندی های مردم و انجام واکسیناسیون همکاری شایسته ای داشته و خدمات قابل تقدیری انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در پیشوا نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است

تحول در پیشوا نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است