مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-25حوادث

کشف 79 هزار قلم داروی غیرمجاز در پاسداران/ دو نفر دستگیر شدند


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از 79 هزار قلم انواع داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در شمال شرق تهران خبر داد.

- سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 79 هزار قلم انواع داروهای غیرمجاز در شمال شرق تهران خبر داد.

  سرهنگ کاویانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با دریافت شکایت های مردمی در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیراستاندارد در شمال شرق تهران ماموران پایگاه چهارم این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این داروها که علاوه بر شمال شرق تهران در بعضی از محلات دیگر مانند ناصر خسرو نیز توزیع می شد نه تنها مشکلی را در زمینه درمان بیماران حل نمی کرد، بلکه بعضا وخامت حال بیماران را نیز منجر می شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در ادامه به چندین عملیات پیچیده پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهمان و محل دپوی داروها اشاره کرد و افزود: محل نگهداری و دپوی این داروها در حوالی پاسداران شناسایی شد و نتیجه بررسی های انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این مکان 79هزار و250 قلم انواع دارو، اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودرهای بدنسازی غیرمجاز و تاریخ گذشته کشف و در این راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 79 هزار قلم داروی غیرمجاز در پاسداران/ دو نفر دستگیر شدند

کشف 79 هزار قلم داروی غیرمجاز در پاسداران/ دو نفر دستگیر شدند