مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-25اقتصادي

بعد از دو دهه جاده روستایی «کندسکوه» زیرسازی و آسفالت می شود


فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه از دهه 80 ارائه خدمات به مردم «کندسکوه» دچار تعلل شده است، گفت: امسال 6 کیلومتر از مسیر جاده روستایی «کندسکوه» زیرسازی می شود.

- احمد تجری مفرد امروز به مناسبت هفته دولت در گفت گ با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: موضوع ارائه خدمات و آماده سازی زیرساخت ها در روستای کندسکوه به دلیل جابه جایی این روستا از دهه 80 مورد غفلت واقع شده است.

وی تصریح کرد: در سال 1395 اسکان این روستا در مکان فعلی مورد تایید واقع شد و آماده سازی زیرساخت های اولیه مانند مسیر جاده روستایی در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: مسیر جاده روستایی از روستا کندسکوه تا سه راهی لوه به طول 6 کیلومتر در حال زیرسازی بوده و تا پایان امسال این زیرسازی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز نخست اماده سازی این مسیر با همکاری پایانه راهداری و بنیاد مسکن با اعتبار 5 میلیارد تومان انجام می شود که کل مسیر روستای کندسکوه تا ابتدای جاده 30 کیلومتر است.

تجری مفرد با بیان اینکه شیوع مبلغ 90 میلیارد تومان برای تکمیل آن تخصیص یافته که امید داریم ظرف حدود دو سال آینده به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان گالیکش از تخصیص 24 میلیارد تومان برای رفع مشکل آب شهرستان خبر داد و افزود: با کمک نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از دو دهه جاده روستایی «کندسکوه» زیرسازی و آسفالت می شود

بعد از دو دهه جاده روستایی «کندسکوه» زیرسازی و آسفالت می شود