مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-25حوادث

قربانیان حریق هایقر به 4 نفر افزایش یافت


روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اعلام کرد که مصدوم حادثه آتش سوزی مردادماه عرصه های طبیعی منطقه هایقر شهرستان فیروزآباد، که با 64 درصد سوختگی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری بود، - ایسنا/فارس روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اعلام کرد که مصدوم حادثه آتش سوزی مردادماه عرصه های طبیعی منطقه هایقر شهرستان فیروزآباد، که با 64 درصد سوختگی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری بود، جان باخت تا تعداد قربانیان این حادثه به 4 نفر افزایش یابد.

یازدهم مردادماه امسال، آتش بخشی از منطقه جنگلی و مرتعی هایقر در ارتفاعات شهرستان فیروزآباد را در بر گرفت و با شکل گرفتن یک گردبار آتشین، 4 نفر از اعضای یک خانواده عشایری که برای کمک به اطفای حریق در محل حاضر بودند را به کام خود کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حادثه حریق هایقر که 48 ساعت به طور انجامید، حامد، ناصر و رضا بهزادی، جان خود را از دست دادند و جهانبخش بهزادی با درصد بالای سوختگی به بیمارستان منتقل شد.

در حالیکه به دلیل آنچه پیگیری نکردن حال مصدوم و خانواده قربانیان آن حادثه، طی روزهای اخیر از سوی برخی رسانه ها مطرح شده بود، صبح چهارشنبه و بنابر اعلام روابط عمومی منابع طبیعی، جهانبخش بهزادی نیز بعد از قریب به 20 روز تلاش متخصصان، در بیمارستان جان باخت تا تلخی حادثه آتش سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان حریق هایقر به 4 نفر افزایش یافت

قربانیان حریق هایقر به 4 نفر افزایش یافت