مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-25دانش

قدردانی وزیر علوم از تلاش های روسای دانشگاهها


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به روسا و مدیران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از خدمات و تلاش های آنان قدردانی کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به روسا و مدیران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از خدمات و تلاش های آنان قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه دکتر منصور غلامی آمده است؛ توفیق خدمت به ملت شریف ایران به ویژه جوانان عزیز در حوزه علم و فناوری هدیه گرانقدری از جانب خداوند متعال و وظیفه ای است که انجام درست آن خشنودی پروردگار و رضایت و آسودگی خاطر انجام دهندگان را در پی دارد.

وزیر علوم در نامه خود تاکید کرده است: بی گمان در سال های اخیرهمکاران گرانقدر و خانواده بزرگ آموزش عالی کشور به رغم تمامی تنگناها فشارها و کاستی ها کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند.

در بخشی از نامه وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها آمده است: اینک در آخرین روزهای مسئولیتم در سمت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وظیفه خود می دانم که از تلاش های صادقانه و کوشش های بی شائبه همه مدیران و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در سال هایی که در مقام انجام وظیفه و همکاری برای تحقق و حفظ فضای پرشور و خلاق فرهنگی، علمی، پژوهشی و فناوری کوشیده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر علوم از تلاش های روسای دانشگاهها

قدردانی وزیر علوم از تلاش های روسای دانشگاهها