مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-25سياسي

زباله و پسماند معظل مهم گیلان/کارخانه کمپوست لنگرود از طرح های ضروری شهرستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان فاز نخست کارخانه کمپوست در مادیان گوابر اطاقور یکی از طرح های ضروری در شهرستان لنگرود دانست و کفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، محمود قاسم نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهری، شیلاتی و توزیع برق لنگرود که هستند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دولت وامدار آراء مردم بوده و مردم داری و خدمت به مردم از وظایف آن است، تصریح کرد: رعایت شان و جایگاه ارباب رجوع و خدمت به مردم از تاکیدات دین اسلام بوده که حفظ و تقویت شعائر و ارزش های دینی در نظام جمهوری اسلامی کار دولت است.

  وی با اشاره به تلاقی هفته دولت با ایام شهادت امام حسین (ع) به عنوان مظهر شجاعت، صلابت، استقامت و اقتدار در مبارزه با دشمن گفت: این ویژگی ها باید خصیصه دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمنان اسلام و خدمت به ملت که در حفظ، پیدایش انقلاب و مبارزه با دشمن نقش داشتند باشد.

  قاسم نژاد با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود، فاز نخست کارخانه کمپوست در مادیان گوابر اطاقور یکی از طرح های ضروری در شهرستان لنگرود دانست و بیان کرد: امروز یکی از معضلات استان گیلان بحث زباله و مدیریت پسماند بوده که به دلیل بالا بودن سطح بسیار بالای آب و جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله و پسماند معظل مهم گیلان/کارخانه کمپوست لنگرود از طرح های ضروری شهرستان

زباله و پسماند معظل مهم گیلان/کارخانه کمپوست لنگرود از طرح های ضروری شهرستان