مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-25اقتصادي

سه اثر تاریخی استان مرکزی به سرمایه گذار واگذار می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: کاروانسرای خشکه رود زرندیه، کاروانسرای کهک دلیجان و خانه ضیایی میرپنج تفرش به منظور مرمت و نگهداری با حفظ کاربری به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شوند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: کاروانسرای خشکه رود زرندیه، کاروانسرای کهک دلیجان و خانه ضیایی میرپنج تفرش به منظور مرمت و نگهداری با حفظ کاربری به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه مرمت، احیاء، نگهداری و واگذاری حق بهره برداری بناهای تاریخی کاروانسرای خشکه رود زرندیه، کاروانسرای کهک دلیجان و خانه ضیایی میرپنج در شهرستان تفرش در قالب قرارداد اجاره بلند مدت به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی افزود: از کلیـه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیصلاح واجد شرایط و مجرب دارای تعیین صلاحیت معتبر و مرتبط دعوت به عمل می آید برای اطلاعات تکمیلی، دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهادات به سایت chre.

ir مراجعه کنند.

مرزبان در ادامه گفت: با توجه به وجود بیش از دوهزار بنای شناسایی شده و 890 بنای ثبتی در استان، ابنیه نیازمند مرمت اضطراری در استان شناسایی شده و در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اثر تاریخی استان مرکزی به سرمایه گذار واگذار می شوند

سه اثر تاریخی استان مرکزی به سرمایه گذار واگذار می شوند