مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-25ورزشي

تشدید نگرانی ها از اوج گیری مجدد کرونا در ژاپن


متخصصان بهداشت عمومی در ژاپن برگزاری بازی های المپیک 2020 را عامل اوج گیری مجدد کرونا ویروس در این کشور و عادی انگاری مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی و پیشگیرانه کووید 19 عنوان کردند.

- متخصصان بهداشت عمومی در ژاپن برگزاری بازی های المپیک 2020 را عامل اوج گیری مجدد کرونا ویروس در این کشور و عادی انگاری مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی و پیشگیرانه کووید 19 عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاور ارشد پزشکی ژاپن، امروز (چهارشنبه) توماس باخ ، رییس کمیته بین المللی المپیک را به دلیل شرکت در مراسم افتتاحیه پارالمپیک که روز گذشته در توکیو برگزار شد در شرایطی مورد انتقاد قرار داد که کشورش در حال افزایش محدودیت های کرونایی برای مهار کووید 19 است.

مقامات ژاپن قرار است امروز محدودیت های کرونایی را در هشت استان دیگر نیز اعمال کنند که تقریباً در مجموع 80 درصد از کل جمعیت این کشور را شامل می شود.

دکتر شیگرو اومی، ایمونولوژیست و رییس هیات مشورتی دولت ژاپن در مورد کرونا ویروس گفت: بارها و بارها گفته بودیم که المپیک چه پیامی برای عموم مردم خواهد فرستاد؟ وی اضافه کرد: ما از مردم می خواهیم که بیشتر در خانه کار کنند، اگر باخ نیاز به سخنرانی (برای پارالمپیک) دارد، چرا نتوانست این کار را از راه دور انجام دهد؟ این در حالی است که متخصصان بهداشتی و سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نگرانی ها از اوج گیری مجدد کرونا در ژاپن

تشدید نگرانی ها از اوج گیری مجدد کرونا در ژاپن