مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-25اقتصادي

ضرورت تمدید پروانه چرای دام مرتع داران مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری گفت: صاحبان پروانه چرای دام در مراتع این استان نسبت به تمدید پروانه چرای دام اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری و نقل از روابط عمومی منابع طبیعی مازندران حوزه ساری، اسحاق عطایی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تمامی صاحبان پروانه چرای دام در مراتع استان تا آذر ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های استان نسبت به پرداخت عوارض تمدید پروانه چرای خود اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که در این مدت نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نکنند مشمول بخش الف از فصل چهارم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور شده و پروانه آنها ابطال و از درجه اعتبار ساقط می شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران- ساری، نظارت بر چرای دام در مراتع و عرصه های ملی به عنوان یکی از راهبردهای صیانت از منابع طبیعی برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیه مرتع داران در پایان تاریخ مقرر در پروانه چرا (فصل چرا) که به منظور حفظ پوشش گیاهی مراتع و فراهم کردن زمینه تجدید حیات طبیعی گیاهان مرتعی که نقش بسزایی در حفظ و آب و خاک و توسعه اقتصادی، اجتماعی دارد را رعایت کرده و از مراتع خارج شوند تا مشمول جرایم مربوطه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تمدید پروانه چرای دام مرتع داران مازندران

ضرورت تمدید پروانه چرای دام مرتع داران مازندران