مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-25اقتصادي

افتتاح 84 میلیارد تومان پروژه توسط توزیع برق شیراز


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته دولت، 84 میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف آماده افتتاح و بهره برداری است.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته دولت، 84 میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف آماده افتتاح و بهره برداری است.

جلال زراعت پیشه چهارشنبه سوم شهریور به خبرنگاران گفت: علیرغم همه دشواریهای ناشی از مشکلات اقتصادی و تحریمهای ظالمانه تشدید شده علیه کشور، اقدامات توسعه ای شرکت توزیع نیروی برق شیراز در بخش های مختلف تداوم یافته است.

زراعت پیشه گفت: امسال نیز به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، تعداد 5 عنوان پروژه به ارزش 84 میلیارد تومان توسط توزیع برق شیراز و با همکاری بخش خصوصی، آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه، نیروگاه مولد مقیاس کوچک با قدرت تولید 4 مگاوات برق است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و آماده بهره برداری شده است.

زراعت پیشه اضافه کرد: این نیروگاه که از سال 1398 احداث آن آغاز شد و به دلایلی بهره برداری از آن به تاخیر افتاد، توان تامین برق مورد نیاز حداقل 8 واحد صنعتی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 84 میلیارد تومان پروژه توسط توزیع برق شیراز

افتتاح 84 میلیارد تومان پروژه توسط توزیع برق شیراز