مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-25اقتصادي

توزیع 1300 دستگاه اکسیژن ساز خانگی بین بیماران توسط بسیج


امروز در روز بسیج اصناف تعداد 1300 دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای کمک به بیماران کرونایی با حضور رییس بسیج مستضعفین در کشور توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز هم زمان با روز گفت: با کمک بسیج توانستیم تعداد تولیدکنندگان دستگاه های اکسیژن ساز را از ظرفیت 45 دستگاه در ماه به 80 دستگاه در ماه برسانیم و تاکنون به 9 شرکت تولیدکننده مجوز ساخت دستگاه اکسیژن داده ایم.

  شاهمرادی همچنین گفت: در اوایل کرونا تنها 6 شرکت در تولید ماسک در کشور فعال بودند که با ظرفیت محدود 250 هزر ماسک در ماه کار می کردند.

امروز 400 شرکت پروانه ساخت گرفته و ظرفیت تولید ماسک به 40 میلیون قطعه در ماه رسیده که هم نیاز کشور را رفع کرده و هم توان صادرات ایجاد کرده است.

  همچنین در حاشیه این مراسم در شرکت های تولیدکننده پارچه ملت بلون برای تولید ماسک به ارائه توضیحاتی پرداختند که این پارچه ها در داخل کشور توسط شرکت های داخلی توزیع می شود.

ظرفیت تولید پارچه ماسک 3 تن در روز با ظرفیت تولید 3 میلیون ماسک با محافظت 95 درصد با تأیید سازمان انرژی اتمی در کشور تولید می شود.

  همچنین در این مراسم گفته شد قبلاً به خاطر کمبود تولید ملت بلون قیمت هر کیلو از این پارچه 680 هزار تومان بود، الان این قیمت به زیر 80 هزار تومان کاهش یافته و انحصار تولید آن هم شکسته شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1300 دستگاه اکسیژن ساز خانگی بین بیماران توسط بسیج

توزیع 1300 دستگاه اکسیژن ساز خانگی بین بیماران توسط بسیج