مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-25اقتصادي

توزیع 500 تن علوفه دام رایگان بین مددجویان کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به منظور حمایت از طرح های اشتغال دامداری و دامپروری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در مرحله نخست 500 تن علوفه رایگان بین این مددجویان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز اظهار کرد: با توجه به خشک سالی های اخیر و افزایش قیمت نهاده های دامی طرح های اشتغال دامداری و دام پروری مددجویان تحت حمایت این نهاد با مشکلات فراوانی روبه رو شدند که در راستای حمایت از این طرح ها کمیته امداد استان کرمان با انعقاد تفاهم نامه با گروه جهادی انصار المهدی به منظور تأمین علوفه بسته بندی و غنی شده قابل نگهداری و با کمک های فنی و پشتیبانی در حمایت از مجریان طرح های اشتغال مددجویی دارای دام سبک و سنگین و هم چنین پایداری این طرح های قدم برداشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان در مرحله نخست 500 تن نهاده های دامی شامل یونجه سیلاژ شده به ارزش یک میلیارد تومان بین مجریان طرح های اشتغال دامداری و دام پروری استان توزیع کرد.

صادقی با اشاره به اینکه شرکت تولید علوفه دام در شهرستان رودبار جنوب از یک سال گذشته که کار خود را شروع کرده، یونجه تر را به صورت سیلاژ و پس از آماده سازی بسته بندی و در اختیار دامداران قرار می دهد، افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 تن علوفه دام رایگان بین مددجویان کرمانی

توزیع 500 تن علوفه دام رایگان بین مددجویان کرمانی