مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-25سياسي

برخی مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند


نماینده مردم نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: در حالی که این روزها مجلس به بررسی کابینه مشغول است عده ای از مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند بنابراین اجازه بدهید وزاری پیشنهادی مستقر بشوند و بعد کارها را شروع کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن همتی نماینده مردم نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه) در صحن علنی مجلس طی تذکری اظهار داشت: تعدادی از وزرای پیشنهادی محترم در ارائه برنامه پیشنهادی خود به جزییات نپرداخته و صرفا کلی گویی کرده اند که برای ما قابل قبول نیست.

وی افزود: وزرای پیشنهادی باید راه حل های مورد قبول، منطقی با زمان بندی عقلایی ارائه کنند و در برنامه برخی از وزرای محترم اصلا زمان بندی وجود ندارد.

همتی با بیان اینکه امروز مردم با پوست، گوشت و استخوان خود مشکلات را لمس کرده اند، تاکید کرد: وظیفه وزرای دولت سیزدهم تکرار مشکلات و نمک پاشیدن به زخم مردم نیست بلکه وظیفه آنها رسیدگی و حل مشکلات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی نباید وقت اختصاص یافته را صرفا به بیان مشکلات جزیی و به حوزه انتخابیه بپردازند، تاکید کرد: این وقت به همه مردم ایران اختصاص دارد و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند

برخی مسئولان اجرایی چراغ خاموش مشغول اقدامی غیر منطقی در حوزه صنایع و معادن هستند