مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-25فرهنگي

مستند «نایسر در نوبت اکران»کلید خورد


به منظور به تصویر در آوردن ظرفیت های ناحیه منفصل شهری نایسرمستند « نایسر در نوبت اکران« به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و کارگردانی زانیار لطفی کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با هدف برنامه های طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه ای پیش بینی های لازم توسعه ای از قالب روستایی خارج و در سال 1388 از سوی شهرداری سنندج به عنوان ناحیه منفصل شهری معرفی می شود.

وی گفت: این ناحیه با جمعیتی در حدود 75 هزار نفر هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین نواحی منفصل شهری کشور سکونتگاه جمع کثیری از خانوارهای سنندجی است.

این کارگردان سنندجی لزوم توجه به این ناحیه بزرگ شهری و به تصویر در آوردن پتانسیل های غنی انسانی و اقتصادی آن سبب شد تا در یک تحقیق و پژوهش چند ماهه به نتایج قابل توجهی از استعدادها و توانمندی ها در این ناحیه دست پیدا کنیم.

با بررسی هایی که انجام دادیم مشخص شد بیشتر گزارش ها و تصاویر منتشر شده از این ناحیه با رویکردی انتقادی و به تصویر در آوردن فضایی مملو از نابسامانی و مشکلات دراین ناحیه بوده است که این موضوع ضمن ایجاد نارضایتی ساکنین سبب تصویری ناهمگون با واقعیت های این ناحیه را به مخاطبین بیرونی به نمایش می گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «نایسر در نوبت اکران»کلید خورد

مستند «نایسر در نوبت اکران»کلید خورد