مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:452021-08-25حوادث

کشف و ضبط یک دستگاه خودرو وانت حامل 70 اصله تاغ غیرمجاز در تربت جام


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت جام گفت: 70 اصله تاغ مقطوعه غیر مجاز در یک دستگاه وانت بار در تربت جام کشف و ضبط شد.

- بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، محمدرضا توسلی عنوان کرد: 70 اصله تاغ غیر مجاز در اواخر مرداد در رصد و تعقیب از یک دستگاه خودرو که با جعبه میوه و چادر تاغ ها را اختفا نموده بود.

کشف وضبط شد و فرد خاطی با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به هجوم ریزگردها و کمبود بارش های جوی و با توجه به بادخیز بودن منطقه از حیث خساراتی که شن های روان به کشاورزی و تأسیسات صنعتی و ساکنان محلی وارد می کند حفظ و حراست و مراقبت های ویژه از تاغزارها و جنگل های دست کاشت و طبیعی اهمیت پیدا می کند.

توسلی بیان کرد: بدین منظور و با توجه به وسعت 11000 هکتاری تاغزارهای دست کاشت سطح شهرستان و جنگل های دست کاشت، ضرورت بهره گیری از ساکنان محلی، بهره برداران و دوستداران طبیعت و افزایش نیروهای یگان در امر حفاظت و حراست از اراضی ملی شهرستان اجتناب ناپذیر است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت جام خاطر نشان کرد: با گشت شبانه روزی یگان حفاظت با هرگونه سوء استفاده ای از اراضی ملی برخورد و تخلفات احتمالی اعمال قانون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط یک دستگاه خودرو وانت حامل 70 اصله تاغ غیرمجاز در تربت جام

کشف و ضبط یک دستگاه خودرو وانت حامل 70 اصله تاغ غیرمجاز در تربت جام