مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-25فناوري

توصیه پلیس درباره خرید امن در فضای مجازی


قانونمند کردن، ساماندهی، احراز هویت و تایید صلاحیت از مهم ترین مزایای نماد اعتماد الکترونیک است و وب سایت های دارای اینماد متعهد هستند که رضایت کاربر را در تمام مراحل خرید اینترنتی جلب کرده و به درستی به وظایف خود عمل کنند.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا نسبت به کلاهبرداری در فروشگاه های اینستاگرامی و سایت های واسط به شهروندان هشدار داد و گفت: به منظور خرید امن آنلاین از سایت های دارای نماد الکترونیکی خرید اینترنتی انجام دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی محمد رجبی افزود: در سال های اخیر با توجه به افزایش نفوذ اینترنت در خانواده ها شاهد افزایش استفاده از فروشگاه های الکترونیکی به منظور تأمین نیازهای کاربران در فضای مجازی هستیم.

وی ادامه داد: خریدهای آنلاین علاوه بر داشتن مزایای زیاد از قبیل صرفه جویی در وقت، مقایسه قیمت ها، تنوع و کیفیت کالا و نیز پیشگیری از ابتلا به کرونا در این ایام، خطراتی را نیز موجب شده و عدم احتیاط و خریده ای عجولانه می تواند ضررهای مالی جبران ناپذیری را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

سرهنگ رجبی افزود: مجرمان سایبری با ایجاد صفحات جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی و سایت های واسط با روش های مختلف از قبیل هدایت کاربر به صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پلیس درباره خرید امن در فضای مجازی

توصیه پلیس درباره خرید امن در فضای مجازی