مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-25ورزشي

آخرین گروه از کاروان ورزشی ایران امروز عازم توکیو می شود


آخرین گروه از نمایندگان ورزشی ایران در رشته های تکواندو، قایقرانی و دوومیدانی امروز (چهارشنبه) برای شرکت در بازی های پارالمپیک عازم توکیو می شود.

- آخرین گروه از نمایندگان ورزشی ایران در رشته های تکواندو، قایقرانی و دوومیدانی امروز (چهارشنبه) برای شرکت در بازی های پارالمپیک عازم توکیو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی های پارالمپیک 2020 توکیو روز گذشته (سه شنبه) به طور رسمی افتتاح شد و کاروان ورزشی ایران برای شرکت در این رویداد بزرگ تاکنون در 7 گروه عازم توکیو شده است.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی و رایحه شهاب در رشته پاراتکواندو به همراه عاطفه کشاورز و پیام خانلرخانی (مربیان پاراتکواندو)، اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد در پاراکانو به همراه مسعود مهدوی نیا (مربی) و حامد امیری، سجاد محمدیان، سیامک صالح فرج زاده و صادق بیت سیاح در پارادوومیدانی آخرین گروه از نمایندگان کاروان ورزشی ایران هستند که امروز( چهارشنبه) ساعت 23:30 برای شرکت در بازی های پارالمپیک عازم توکیو می شوند.

رقابت نمایندگان ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو از فردا پنجشنبه 4 شهریور با دیدار بسکتبال با ویلچر آغاز می شود و تا 14 شهریور این رقابت ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گروه از کاروان ورزشی ایران امروز عازم توکیو می شود

آخرین گروه از کاروان ورزشی ایران امروز عازم توکیو می شود