مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-25اقتصادي

طرح آزاد سازی های آب بوشهر از ریشه درختان آغاز شد


مدیرعامل شبکه آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف جلوگیری از انسداد شبکه های آب و فاضلاب طرح آزادسازی شبکه‏ های یاد شده از ریشه‏ درختان اکالیپتوس و کنوکارپوس در این استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحیمد حمزه پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف جلوگیری از انسداد شبکه های آب و فاضلاب طرح آزادسازی شبکه‏ های یاد شده از ریشه‏ درختان اکالیپتوس و کنوکارپوس در این استان آغاز شد.

مدیرعامل شبکه آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: در موارد متعددی مشاهده شده که شبکه‏ های آب و فاضلاب به دلیل محصور شدن در ریشه درختان با قطع و مسدودی مواجه شدند.

وی بیان کرد: در این راستا به تازگی نیز موردی بی آبی در بندر دیر گزارش شد که پس از بررسی مشخص شد درگیری ریشه درخت آکالیپتوس با شبکه منجر به قطع شدن شبکه آب شده است.

حمزه پور اظهار داشت: ساماندهی شبکه‏ های درگیر با ریشه های درختان در تعامل با شهرداری ‏ها صورت خواهد گرفت که انتظار می رود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: در این راستا توجه به محیط زیست و فضای سبز به عنوان یک اصل مورد توجه است و تا حد امکان سعی می شود از قطع کردن درختان جلوگیری و زمینه برای انتقال آن به یک مکان مناسب فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آزاد سازی های آب بوشهر از ریشه درختان آغاز شد

طرح آزاد سازی های آب بوشهر از ریشه درختان آغاز شد