مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:202021-08-25بين الملل

انتقال آب از خالق وردی به همدان ارتباطی با منابع آبی دشت کبودراهنگ ندارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید براینکه آبرسانی از چاه های خالق وردی ارتباطی به منابع آبی دشت کبودراهنگ ندارد، گفت: خالق وردی به لحاظ حوضه آبریز از کبودراهنگ جداست ضمن اینکه این چاه ها فقط برای استفاده در زمان اضطرار حفر شده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید براینکه آبرسانی از چاه های خالق وردی ارتباطی به منابع آبی دشت کبودراهنگ ندارد، گفت: خالق وردی به لحاظ حوضه آبریز از کبودراهنگ جداست ضمن اینکه این چاه ها فقط برای استفاده در زمان اضطرار حفر شده است.

منصور ستوده در گفت وگو با ایسنا، درباره علت انتخاب روستای خالق وردی برای آبرسانی به همدان، اظهارکرد: خط انتقال آب از تالوار یک طرح بلند مدت است که در حال اجرا بوده و قرار است در این طرح آب شرب 12شهر و 159 روستا تأمین شودو بحث آبرسانی اضطراری در زمان خشکسالی مثل امسال که منابع آب سطحی استان به شدت پایین است، اجرایی شده است.

وی با تأکید براینکه باید بپذیریم که استان همدان منابع آب سطحی ندارد و برای عبور از بحران خشکسالی ناچاریم از منابع زیرزمینی به طور موقت استفاده کنیم، افزود: انتقال آب از روستای خالق وردی به دلیل نزدیکی به خط انتقال آب از تالوار و دارا بودن از منابع آبی خوب در ستاد بحران استانداری تصمیم گیری شده است تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از خالق وردی به همدان ارتباطی با منابع آبی دشت کبودراهنگ ندارد

انتقال آب از خالق وردی به همدان ارتباطی با منابع آبی دشت کبودراهنگ ندارد