مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-25اقتصادي

توسعه برنجی کم رنج و گران در گیلان


معاون امور تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برنامه داریم تا توسعه راتون را که برنجی کم رنج تر از برنج اولیه است و با قیمت گران تری به فروش می رسد، - ایسنا/گیلان معاون امور تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برنامه داریم تا توسعه راتون را که برنجی کم رنج تر از برنج اولیه است و با قیمت گران تری به فروش می رسد، را توسعه دهیم.

علی موسوی در گفت و با ایسنا از آغاز پرورش راتون در شالیزارهای گیلان خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که امسال پرورش راتون که برنجی کم رنج تر و باکیفیت تر از برنج اولیه است توسعه یابد.

وی افزود: پرورش راتون به طور معمول در همه شهرستان های استان انجام می شود و به دلیل درآمد خوبی که دارد هرساله از استقبال بیشتری برخوردار است.

موسوی با بیان اینکه در پرورش راتون از کود و سم کمتری استفاده می شود به هیمن دلیل از مشتریان زیادی برخوردار است، ادامه داد: دو سال اخیر ورود جوانان روستایی نیز برای پرورش راتون بسیار چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: توسعه پرورش راتون از کارهای مهمی است که جهاد کشاورزی توانست در انجام آن موفقیت های خوبی را کسب کند.

معاون امور تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مکانیزاسیون از جمله عواملی است که سختی کار تولید برنج و راتون را کاهش می دهد و به همین دلیل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه برنجی کم رنج و گران در گیلان

توسعه برنجی کم رنج و گران در گیلان