مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-25سياسي

از بهبود وضعیت جمع آوری زباله ها تا ساماندهی سگ های ولگرد در جیرفت


رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از اهتمام ویژه نسبت به بازگشت نیروهای خدماتی به جایگاه شغلی آنها خبر داد و گفت: 50 درصد نیروهای خدماتی شهرداری جیرفت در بخش اداری مشغول به کار هستند که باید هر چه سریع تر ساماندهی شوند.

- ایسنا/کرمان رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از اهتمام ویژه نسبت به بازگشت نیروهای خدماتی به جایگاه شغلی آنها خبر داد و گفت: 50 درصد نیروهای خدماتی شهرداری جیرفت در بخش اداری مشغول به کار هستند که باید هر چه سریع تر ساماندهی شوند.

رضا سالاری در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به گلایه مندی عمومی نسبت به نحوه جمع آوری زباله ها و تنظیف معابر عمومی در سطح شهر جیرفت اظهار کرد: این مطالبه مردم به جا و منطقی است اما وضعیت جمع آوری زباله ها نسبت به گذشته بهتر شده هرچند قابل قبول نیست.

وی ساماندهی نیروهای خدماتی شهرداری را جزو اولویت های اصلی شوار عنوان کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر 50 درصد نیروهایی که باید در بخش خدماتی باشند در قسمت اداری مشغول به کار هستند.

رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از اهتمام ویژه نسبت بازگشت نیروهای خدماتی و تنظیف به محل کارشان خبر داد و اظهار کرد: اگر تعداد 100 نیروی خدماتی داشتیم 50 نفر آنها به بخش اداری منتقل شدند که برای جلب رضایت عمومی که تنظیف معابر است مکاتبه ای با شهرداری صورت گرفته و به زودی شاهد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بهبود وضعیت جمع آوری زباله ها تا ساماندهی سگ های ولگرد در جیرفت

از بهبود وضعیت جمع آوری زباله ها تا ساماندهی سگ های ولگرد در جیرفت