مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:452021-08-25اقتصادي

63 پروژه در شرکت برق کردستان بهره برداری می شود


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از بهره برداری و کلنگ زنی از 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد تومان در شرکت توزیع برق کردستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از بهره برداری و کلنگ زنی از 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد تومان در شرکت توزیع برق کردستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

هیوا لهونیان اظهار کرد: طرح های اجرایی شرکت توزیع برق استان کردستان در هفته دولت شامل 55 پروژه افتتاح و 8 پروژه کلنگ زنی با محوریت توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهسازی شبکه، پدافند غیر عامل و تأمین روشنایی برق شهرها و روستاها می باشد که با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

لهونیان با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های مذکور نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق استان کردستان دارد، افزود: اعتبار پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت بالغ بر86 میلیارد تومان می باشد.

وی در ادامه به اعتبار مربوط به پروژه های کلنگ زنی نیز اشاره و عنوان کرد: اعتبار مورد نظر برای 8 پروژه کلنگ زنی 16 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: استفاده از شیوه های نوین و به روز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 پروژه در شرکت برق کردستان بهره برداری می شود

63 پروژه در شرکت برق کردستان بهره برداری می شود