موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:302021-08-25سياسي

وزیر جدید بهداشت در دوراهی علم و شبه علم


یکی از موافقین جلسه معرفی وزیر جدید بهداشت در مجلس علت موافقت خود را چنین بیان کرد که «ایشان طرفدار طب سنتی است و اساسا بنیانگذار دانشکده های طب سنتی در کشور ایشان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، با این اظهار که آشکار است پیشاپیش می خواهند وزیر جدید را وامدار شبه علم کنند موضع گیری جناب وزیر در همین آغاز در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

آیا می خواهند مثل مورد قبل -درخواست عدم واردات واکسن- موضوع را مسکوت بگذارند تا هر کسی از ظن خود حدسی بزند و دیوار بی اعتمادی ادامه یابد و با جملاتی دوپهلو در اصول کلی و ایده آل ها، بدون اشاره به واقعیات تلاش کنند که همه جوانب را از خود راضی سازند.

تصمیم ایشان هر چه باشد باید اطمینان داشته باشند بدنه دستگاهی که زعامتش را برعهده گرفته اند چیزی به اسم طب سنتی ایرانی و.

را نه می شناسد نه تدریس می کند و نه از مواد آن امتحان می گیرد و لابد اطلاع دارند که علمای بزرگ اسلام هم چیزی به نام طب اسلامی را به رسمیت نمی شناسند و اکثریت علما و روحانیون در متابعت از دستورات جزو بهترین بیماران هستند.

با عدم قاطعیت در مورد ناروایی طب سنتی ایرانی و.

در بحبوحه بحران کرونا، ایشان حمایت اکثریت انجمن های پزشکی، دانشکده های پزشکی و اعضای هیات علمی را پشت سر خود نخواهند داشت و بدتر از آن اینکه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جدید بهداشت در دوراهی علم و شبه علم

وزیر جدید بهداشت در دوراهی علم و شبه علم