مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-24حوادث

نیازمند افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در کشور هستیم


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به بالا بودن حوادث و سوانح در کشور، نیازمند افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در کشور هستیم.

- ایسنا/زنجان معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به بالا بودن حوادث و سوانح در کشور، نیازمند افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در کشور هستیم.

باقر محمدی شامگاه دیروز (دوم شهریورماه) در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان، در جمع خبرنگاران به موضوع آموزش نیروهای امداد در پایگاه های جاده ای اشاره کرد و افزود: لازمه پیشرفت، ایجاد آموزش های مناسب و راهبردی است.

وی با تاکید بر اینکه سالانه علاوه بر به روز شدن آموزش ها باید با توجه به فناوری و تکنولوژی در تجهیزات امدادی، آموزش های متناسب با تجهیزات را نیز برای امدادگران ارائه شود، تصریح کرد: در همین راستا و برای استفاده بهتر به روز کردن آموزش ها از اولویت های اصلی هلال احمر است.

محمدی از فعالیت 565 پایگاه امداد و نجات جاده ای در کشور خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بالا بودن حوادث و سوانح در کشور، نیازمند افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در کشور هستیم که این مهم مستلزم کمک و حمایت دولت در تجهیزات، منابع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در کشور هستیم

نیازمند افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در کشور هستیم