مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-24اجتماعي

شرط حضور دانش آموزان در مدرسه واکسیناسیون تمام عوامل است


اولویت اول برای ما سلامت دانش آموزان است و برای حضور دانش آموزان باید تمام عوامل اعم از اعضا خانواده و مدرسه و سرویس مدرسه واکسینه شده باشند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اولویت اول برای ما سلامت دانش آموزان است و برای حضور دانش آموزان باید تمام عوامل اعم از اعضا خانواده و مدرسه و سرویس مدرسه واکسینه شده باشند.

دکتر محمد نوذری در شورای آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به در پیش بودن اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: اگرچه هنوز تصمیمی کلی و نهایی برای بازگشایی مدارس اخذ نشده ولی برای مدارس کم جمعیت بویژه روستایی که امکان فعالیت به صورت نیمه حضوری دارند، باید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز دانش آموزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان اولویت اول است و باید برای حفظ سلامت آنها تمامی امکات مورد نیاز فراهم شود، تاکید کرد: اگر قرار است دانش آموزی که وارد مدرسه شود، باید تمام عوامل اعم از اعضا خانواده و مدرسه و سرویس واکسینه شده باشند تا سلامت دانش آموزان مورد خطر قرار نگیرد.

نوذری با اشاره به نامشخص بودن وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: نباید هیچ گونه اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حضور دانش آموزان در مدرسه واکسیناسیون تمام عوامل است

شرط حضور دانش آموزان در مدرسه واکسیناسیون تمام عوامل است