مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 00:002021-08-24سياسي

روایت محتشمی پور از برخورد تند امام با توهین کنندگان به آیت الله خویی


مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور در خاطرات خود از برخورد تند امام با توهین کنندگان به آیت الله العظمی خویی روایت کرده است.

- نسبت به این موضوع چگونه بود؟" اینگونه پاسخ داده و به نکته مهمی در برخورد امام با توهین کنندگان به آیت الله خویی اشاره کرده است: در سال 66 یا 67 دو نفر از علمای شیراز آمده بودند خدمت امام و گزارشی از وضعیت آن جا دادند و از یک آقای روحانی انتقاد کردند.

در ضمن صحبت هایشان یکی از اشکالاتی که به آن آقا داشتند، این بود که طرفدار خویی است.

تا لفظ خویی از دهان آن ها بیرون آمد، حضرت امام سخت برآشفته شدند و فرمودند شما آدم های بدی هستید، توهین به آیت الله خویی کردید، بلند شوید از این جا بروید و اصلاً دیگر اجازه صحبت کردن به آن ها ندادند.

سابقه نداشت که امام به کسی بگویند بلند شو از این جا برو، ولی به دو نفر، چون به یکی از مراجع توهین کرده بودند، چنین گفتند، که این نشانه احترام فوق العاده ایشان به علما بود.

احترام فوق العاده امام به آیت الله اراکی همچنین وقتی که آیت الله اراکی برای دیدن امام به جماران آمدند، تا وارد بیت شدند، امام از پله ها پایین آمدند تا داخل راهرو، زیر بغل آیت الله اراکی را گرفتند و از پله ها بالا آوردند و داخل اطاق ایشان را کنار آن صندلی که خودشان روی آن می نشستند، نشاندند، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت محتشمی پور از برخورد تند امام با توهین کنندگان به آیت الله خویی

روایت محتشمی پور از برخورد تند امام با توهین کنندگان به آیت الله خویی