مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 18:002021-08-24سياسي

رشد و توسعه کشورهای حاشیه خزر در گروی وجود صلح و امنیت است


معاون سیاسی استاندار گیلان تصریح کرد: بی شک هر گونه تعامل اقتصادی و اجتماعی و رشد و توسعه کشورهای حاشیه دریای کاسپین درگروی وجود صلح و امنیت در منطقه امکان پذیر خواهد بود.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی استاندار گیلان تصریح کرد: بی شک هر گونه تعامل اقتصادی و اجتماعی و رشد و توسعه کشورهای حاشیه دریای کاسپین درگروی وجود صلح و امنیت در منطقه امکان پذیر خواهد بود.

محمود قاسم نژاد در آیین افتتاحیه ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات به منظور نیل به یک جامعه صلح آمیز با رویکرد بهبود آموزش حرفه ای کارکنان نظامی کشورها و از همه مهمتر اعتلای حس میهن دوستی و بالابردن پرستیژ قوای نظامی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها هر سال در ابعاد مختلف شاهد رشد و پیشرفت بوده، افزود: اهمیت برگزاری مسابقات از آنجایی دو چندان می شود که عمدتا در عرصه های بین المللی همگرایی های اقتصادی و تجاری و تاسیس اتحادیه ها و سازمانهای منطقه ای و موفق و کارآمد پیرامون مناطق آب پایه مانند اقیانوس ها و دریاها و دریاچه های مهم شکل گرفته اند و همسایگی دریایی و زمینی فرصت های بی نظیری برای ارتقای همه جانبه میان دولت ها و ملت های ساحلی فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و توسعه کشورهای حاشیه خزر در گروی وجود صلح و امنیت است

رشد و توسعه کشورهای حاشیه خزر در گروی وجود صلح و امنیت است