مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 17:302021-08-24بين الملل

استاندار شبوه: امارات به غارت منابع یمن پایان دهد


استاندار شبوه ضمن انتقاد از حمایت امارات از شورشیان در یمن و تلاش برای غارت منابع آن، گفت که «تبدیل منابع یمن به کانونهای شورش را متوقف کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد صالح بن عدیو استاندار شبوه صرف شبه نظامیان و صادرات شورشی می کنید، ولی صبر مردم نیز نمی تواند طول بکشد .

بن عدیو به ساکنان شبوه هم گفت که دست دولت یمن همچنان به سمت آنان دراز است و بار دیگر از این افراد خواست که اهانت به مردم و جامعه خود را متوقف کنند.

در همین ارتباط، گروه المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) اخیرا از تعلیق مشارکت در توافق ریاض که در سال 2019 با دولت مستعفی امضاء کرد، خبر داد.

علی عبدالله الکثیری سخنگوی شورای انتقالی جنوب، گفت که دلیل خروج از توافق ریاض، بازداشت مقامات این شورا در استان شبوه و حضرموت را دلیل این تصمیم اعلام کرد و گفت که همچنان خبری از سرنوشت جعفر بن شیخ از مقامات گروه شورای انتقالی در حضرموت و معاونش و تعدادی دیگر از افراد وابسته به این گروه، اطلاعی در دست نیست.

از اواخر ماه می هیأت های دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب با حضور در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، گفت و گوها در خصوص بندهای باقی مانده از توافق ریاض که به دو حوزه نظامی و سیاسی مربوط می شود را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار شبوه: امارات به غارت منابع یمن پایان دهد

استاندار شبوه: امارات به غارت منابع یمن پایان دهد