مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 17:152021-08-24سياسي

«هاشمی زاده» عمق محرومیت لامرد را به نمایش گذاشت


یکی از وعاظ لامرد با تسلیت درگذشت رییس فقید آموزش و پرورش لامرد و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: هاشمی زاده، عمق محرومیت لامرد را برای مسئولان کشوری به نمایش گذاشت.

- ، حجت الاسلام محمد مهرآوران در حاشیه مراسم تشییع پیکر رییس اسبق آموزش و پرورش لامرد اظهار داشت: دکتر سیدعلی هاشمی زاده از معدود شخصیت هایی بود که به خوبی توانست چهره و عمق محرومیت منطقه را در ابعاد عمران و آبادانی، اجتماعی و آموزشی و فرهنگی تبیین کرده و به مسئولان رده بالای کشور برساند که ثمره و نتیجه آن رفع محرومیت در همه زمینه ها و توسعه و پیشرفت و آبادانی لامرد بوده است.

وی بیان کرد: وی شخصیتی بود که هر مقام و جایگاهی در سطوح بالای کشوری در شأن او بود اما به دور از این همه مسائل، ماندن در این منطقه و خدمت به مردم را انتخاب کرد.

مهرآوران ادامه داد: زنده یاد هاشمی زاده به همراه زنده یاد دکتر حیاتی به خوبی توانستند محرومیت منطقه را در مسائل عمران و آبادانی، سیاسی و اجتماعی را روشن کرده و به مسئولان رده بالای کشوری برسانند.

وی افزود: زنده یاد هاشمی زاده علیرغم همه توانمندی ها، لیاقت و شایستگی هایی که داشت، هیچگاه به دنبال پست و مقام نبود و در همه مسائل شهرستان یکی از مهره های اصلی و تأثیرگذار در رفع محرومیت از منطقه بود و در این مسیر هرگز در چهره او خستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هاشمی زاده» عمق محرومیت لامرد را به نمایش گذاشت

«هاشمی زاده» عمق محرومیت لامرد را به نمایش گذاشت