مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 16:122021-08-24سياسي

8 برنامه دیدار تجاری در سفر هیأت تجاری زنجان به ارمنستان برنامه ریزی شده است


هشت برنامه دیدار تجاری در سفر هیأت تجاری زنجان به ارمنستان برنامه ریزی شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان با عباس بدخشان ظهوری سفیر ایران در ارمنستان، برای گسترش روابط تجاری و سفر هیأت تجاری استان زنجان به این کشور عصر امروز برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با بیان اینکه برنامه سفر هیأت تجاری استان زنجان به ارمنستان از سال گذشته برنامه ریزی و پیگیری شده است، اظهار کرد: به همت اتاق بازرگانی زنجان نقشه راه صادراتی استان سال گذشته تدوین و کشورهای هدف صادراتی و همچنین ظرفیت کالایی و صادراتی استان در این نقشه در زمینه های مختلفی دیده و احصا شده است.

علی یگانه فرد با بیان اینکه در نقشه راه تجارت خارجی زمینه های همکاری با ارمنستان نیز به عنوان اهداف تجارتی استان احصا شده است، تصریح کرد: به همین دلیل یک دیدار سال گذشته در تهران با سفیر ارمنستان برگزار و امسال نیز سفیر با سفر به استان زنجان، دیدارهای کاری با استاندار و فعالان اقتصادی استان، پیگیری مشکلات صادرکنندگان به ارمنستان و بازدید از برخی از ظرفیت های همکاری استان داشته است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در راستای توسعه ارتباطات تجاری پیگیری حضور هیأت های بازرگانی از دو طرف مورد اهتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 برنامه دیدار تجاری در سفر هیأت تجاری زنجان به ارمنستان برنامه ریزی شده است

8 برنامه دیدار تجاری در سفر هیأت تجاری زنجان به ارمنستان برنامه ریزی شده است