مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 14:202021-08-24سياسي

مساجد، محور برنامه های غدیر در استان مرکزی


مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد برکت استان مرکزی گفت: محوریت برگزاری برنامه ها در سال جاری مساجد بودند که پیام ها و درس های مهم غدیر در قالب برنامه های فرهنگی برای اقشار مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان تبیین شد.

- ایسنا/مرکزی مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد برکت استان مرکزی گفت: محوریت برگزاری برنامه ها در سال جاری مساجد بودند که پیام ها و درس های مهم غدیر در قالب برنامه های فرهنگی برای اقشار مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان تبیین شد.

حجت الاسلام هاشم مرادی روز سه شنبه دوم شهریور در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه در استان مرکزی بنیاد غدیر با هدایت و پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان توانسته اقدامات خوبی را در دهه های امامت و ولایت به ثمر برساند، بنیاد غدیر در استان هر ساله برنامه های متنوعی در دهه امامت و ولایت برگزار کرده است و گوی سبقت را ربوده است.

وی اصحاب رسانه را چشم بینای جامعه دانست و افزود: رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارد و با توجه به اهمیت مسئله غدیر و ولایت، خبرنگاران باید نقش مهم خود را در تبیین فرهنگ غدیر و ولایت ایفا کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی تصریح کرد: وجود نعمت ولایت فقیه در ایران اسلامی یکی از مهمترین دلایل موفقیت های چشمگیر در طول 42 سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد، محور برنامه های غدیر در استان مرکزی

مساجد، محور برنامه های غدیر در استان مرکزی