مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 14:152021-08-24سياسي

تعطیلی مرکز واکسیناسیون چغادک در شرایط بحرانی کرونا


امام جمعه چغادک از تعطیلی مرکز واکسیناسیون چغادک در شرایط بحرانی کرونا انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در امر واکسیناسیون شهر چغادک اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری مسئله فوری و مهم امروز کشور کرونا است؛ باید همه امکانات در این زمینه به کار گرفته شود همچنین همه مسؤولین شهری همکاری لازم را جهت مقابله و مهار کرونا با مرکز بهداشت داشته باشند.

امام جمعه چغادک تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر مرکز واکسیناسیون شهر چغادک به مدت سه روز به علت نبود پزشک تعطیل شد و مردم مجبور بودند واکسیناسیون را از مرکز بهداشت انجام دهند که با توجه به حضور بیماران کرونایی، این موضوع مشکل ساز شده است.

وی افزود: مرکز بهداشت شهرستان بوشهر باید این موضوع را پیگیری نماید که چرا تنها محل واکسیناسیون شهر، سه روز به علت عدم اعزام پزشک از مرکز شهرستان، به تعطیلی کشیده شده است؟ خدری با اشاره به عدم همکاری لازم از سوی مسؤولین شهری با مرکز بهداشت گفت: متاسفانه مردم ما امروز گلایه دارند از اینکه حتی برای نظافت محل واکسیناسیون همکاری لازم صورت نمی گیرد؛ مسؤولین بخش واکسیناسیون برای ارتباط اینترنتی که لازمه کار آن هاست با مشکل جدی مواجه هستند که این مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مرکز واکسیناسیون چغادک در شرایط بحرانی کرونا

تعطیلی مرکز واکسیناسیون چغادک در شرایط بحرانی کرونا