مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 14:002021-08-24حوادث

دستگیری کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در طالقان


فردی که با جعل سند اقدام به فروش 4 قطعه زمین در یکی از مناطق شهرستان طالقان به قیمت 50 میلیارد ریال کرده بود، - ، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اجرای یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر فروش یک قطعه زمین با مدارک جعلی به قیمت 50 میلیارد یا در یکی از عناصر شهرستان طالقان بررسی موضوع در دستور کار اداره اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی که از کارکنان اخراجی یکی از تعاونی های مسکن شهرستان بوده با جعل سند 4 قطعه زمین به متراژ 4 هزار متر را به مالباخته به قیمت 50 میلیارد ریال به فروش رسانده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار شده و با دریافت نیابت قضایی به آنجا اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود، اما با مشاهده مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به فروش زمین با مدارک جعلی به مالباخته به قیمت 50 میلیاردی اقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در طالقان

دستگیری کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در طالقان