مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-24سياسي

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پردیس


دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا با نام شهید بروجردی با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، در فاز 1 پردیس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خوبی را رقم زدند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلات به حداقل خود رسید.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: با فعالیت های صورت گرفته به وضعیت فعلی کرونا و پیک پنجم رسیدیم و رهبری نیز طی سخنرانی فرمودند؛ اولویت اول کشور کرونا است و تمام گروه ها و تشکل ها به صورت جهادی پای کار آمدند.

وی تصریح کرد: اولین اقدام مسوولان و حمایت های صورت گرفته سنت خوب خیرات و انفاق اتفاق افتاد و این مرکز درمانی خصوصی برای واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت.

حسینی افزود: برخی می گویند رضایت مردمی نیست و امروز هجمه دشمن با ویروس کرنا به ایران رسیده و مردم با جهادگری، شهادت طلبی و ایثار در کشور اتفاقات خوبی را رقم زدند.

امام جمعه پردیس با اشاره به ثبت نام افراد واجد الشرایط در قرارگاه شهید سلیمانی، تشریح کرد: در سامانه سپاه افراد بسیاری ثبت نام کردند تا در قرارگاه سیار و ثابت شهید سلیمانی کار جهادی کنند و اینگونه لبیکی محکم به ندای رهبری سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پردیس

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پردیس