مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:502021-08-24سياسي

پوستر هجدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد


پوستر هجدهمین اجلاسیه بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان در تبریز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تعویق افتاد و امسال نیز با وجود محدودیت ها تلاش می کنیم همایشی در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شود.

وی با قدردانی از هیآت مذهبی و خادمان حسینی استان، تصریح کرد: نگرانی ها از بابت شیوع کرونا در مراسم ماه محرم وجود داشت که خوشبختانه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی کنیم، ادامه داد: تمامی دستگاه ها و سازمان های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی در استان تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این آیین گفت: برگزاری این همایش افتخاری برای استان است و اگر در ایام غیرکرونایی قرار داشتیم مراسم بسیار باعظمت و بزرگی با حضور مداحان از سراسر کشور برگزار می شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: پیرغلامان امام حسین (ع) عمر پربرکت خود را در مکتب قرآن و عترت سپری کرده اند و در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان این فرهنگ در چند دهه گذشته فعالیت های بسیار ارزشمندی انجام داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر هجدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد

پوستر هجدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد